Alla inlägg under december 2010

Av whywishforless - 31 december 2010 17:30


Sista dagen på detta år....

Är hemma med dottra och myser, vi har precis bakat två tårtor till busarna som fyller år....

snart kommer alla hem å då blir de kalas, å sen lite fyrverkerier.....KUL!!


Ja detta år har både varit turbulent och givande....vi får hoppas att nästa år har mer att ge än detta

Av whywishforless - 27 december 2010 17:30

27 december 2010

Julen har varit underbar.....Många julklappar fanns under granen....barnen blev helt till sig när dem såg alla julklappar

Mea fick bland annat: Barbiedocka, en docka som pratar, ett leksaks kök (Stort) + grejer till köket, lite kläder, ritböcker, Kläder till dockan, nya pyjamas, ny tandborste, ååå Många mer leksaker..  Tror ungarna fick drygt 15 julklappar var Dem blev iallefall hel nöjda

Alla barn blev helt saliga över alla julklappar som dem fick....


Mea hade tillomed med sig sin pratade docka till affären med dockans vagn när vi skulle handla lite...

SÅÅÅ SÖT!!!

Jag fick en Klocka Den e skit snygg....å sen lite smink av syrran å lite gröna lappar av päronen...


Hade morsan å farsan på besök under julen de var trevligt, Mea var väldigt glad att dem kom..

hon kunde inte riktigt förstå att tomten varit på SÅÅÅ många ställen å lämnat julklappar till henne hihi


Snart kommer Meas kompis på besök för att leka med alla nya leksaker...Hon väntar å väntar

Mea och jag har haft en jätte mysig idag idag...å den blir bara bättre


Svennebanan var på besök i går å idag å käkade lite lunch! Hon e la för go!


God fortsättning på er....

Av whywishforless - 23 december 2010 17:15

23 december 2010....

Dagen före dopparedagen, snart begår resan mot Hästarna....Ska bli gött att få släppa spänningar!

Men för att liva upp lite xtra så här har ni lite Kuli läsning


inavlat ?En liten 12-årig kille, som släpade på en tillplattad död groda kopplad i ett snöre, gick in på horhuset i den lilla byn. Han sa till bordellmamman:
- Jag vill ha sex med en av tjejerna. Jag har pengar och går inte här ifrån förens jag fått vad jag vill ha!
Bordellmamman, som struntade i alla moraliska värderingar, funderade faktiskt en liten stund men sa sedan:
- Okej då, välj ut en av mina flickor.
- Har någon av dem någon sjukdom?
- Naturligtvis inte! sa Bordellmamman.
Men pojken påpekade:
- Det snackas om att alla som varit med Lisa har blivit tvungna att ta en spruta efteråt. Så det är henne jag vill ha!
Eftersom pojken var så beslutsam och dessutom faktiskt hade pengar, så fick han som han ville. Han gick in till Lisa, släpande på sin döda groda. Tio minuter senare kom han ut, fortfarande med grodan i släptåg. Han betalade och var på väg mot ytterdörren, när bordellmamman frågade:
- Varför valde du den enda av mina flickor som bär på en smittsam sjukdom?
Han svarade, om än lite motvilligt:
- Jo, ikväll när jag kommer hem skall mina föräldrar gå ut på restaurang och lämna mig hemma med barnvakten. Hon kommer att ha sex med mig, för hon gillar små pojkar, så kommer jag att smitta henne. Senare kommer min farsa att skjutsa hem henne, och ta sig ett nyp på vägen, så då får han samma sjukdom. När han kommer hem kommer han spänna på morsan, och i morgon ligger hon som vanligt med brevbäraren. Och det e DEN jäveln jag vill åt, för det var HAN som körde över min groda!

Av whywishforless - 19 december 2010 16:45

Jul pyssel....Målar Julgranskulor!!

Pyssel är det ofta hemma, här målas det julgranskulor....Mea målar en med en gran på...den blir ju kanon fin!!   

 


 


 


 

Fullkoncentration.....


4:de Advents frukost....Mea letar efter mer Oboy i koppen hihihi

Hon dricker ju med hela ansiktet


 

Av whywishforless - 13 december 2010 16:45

Förskolans Luciafirande!!

Mea var en Tomte Tjej....Hon valde själv kläder och allt...så hon var en stol tjej där framme som sjöng och hade dunder roligt...!!


 


Av whywishforless - 3 december 2010 17:15

Ingifta Moster Kikkis 60års kalas.....

 

Kan man se mera uttråkad ut??                                      Levande matstol....Med Kusinbarnen Pontus å Patrik... (å deras  

                                                  
                                  fader Mattias)

  

 

 

 

 

Mys i soffan med Tvillingarna...(Å deras fader hehe)       Pangplast e ju SKIT ROLIGT!!!1

 

           Hur söta e dem inte!!...Ja å Mea var ju uppe hela helgen å myste järnet med dessa två Goa grabbar...

Ovido - Quiz & Flashcards