Alla inlägg under maj 2011

Av whywishforless - 17 maj 2011 19:19

Känns knappt som att man har fötterna på jorden....Känslomässig bergodalbana....


iallefall... jag har tuppat av två ggr nu...inte kul...varit inlagd på Kss...så jag vet vad som är fel som tur är.... Inget allvarligt...men behöver ändra en viss sak...


Ja men iallefall...jag å Mea mår bra! Vi trivs kanon i lägenheten, även om vi saknar vissa aspekter....men vi trivs å mår bra... Mea har det största rummet som hon inrett själv...vilket alltid är lika kul!


VI har börjat att myspyssla på kvällarna....lite memory eller lägga pussel....å sånt..riktigt mysigt....

Mea är ju med i matlagningen varje dag...o hon hade en sväng där hon inte gillade potatisgratäng eller Kött...men efter ha varit med å gjort allt som behövs för att få ihop en potatisgratäng å grillat kött så MUMS vad gott det var helt plötsligt....


hehe hon e för go..


Nu ligger hon i sängen å ja ska ta tagi i några böcker som väntar på mig...har ju lite halvt om halvt tråkigt på kvällarna så jag läser några kurser på skoj....så idag blir det lite sånt att pyssla med....


Så harebraba....så hörs vi en annan gång...kolla bilderna på facebook...Visst e lilla knodden söt   

Av whywishforless - 17 maj 2011 19:19

Känns knappt som att man har fötterna på jorden....Känslomässig bergodalbana....


iallefall... jag har tuppat av två ggr nu...inte kul...varit inlagd på Kss...så jag vet vad som är fel som tur är.... Inget allvarligt...men behöver ändra en viss sak...


Ja men iallefall...jag å Mea mår bra! Vi trivs kanon i lägenheten, även om vi saknar vissa aspekter....men vi trivs å mår bra... Mea har det största rummet som hon inrett själv...vilket alltid är lika kul!


VI har börjat att myspyssla på kvällarna....lite memory eller lägga pussel....å sånt..riktigt mysigt....

Mea är ju med i matlagningen varje dag...o hon hade en sväng där hon inte gillade potatisgratäng eller Kött...men efter ha varit med å gjort allt som behövs för att få ihop en potatisgratäng å grillat kött så MUMS vad gott det var helt plötsligt....


hehe hon e för go..


Nu ligger hon i sängen å ja ska ta tagi i några böcker som väntar på mig...har ju lite halvt om halvt tråkigt på kvällarna så jag läser några kurser på skoj....så idag blir det lite sånt att pyssla med....


Så harebraba....så hörs vi en annan gång...kolla bilderna på facebook...Visst e lilla knodden söt   

Av whywishforless - 5 maj 2011 18:11

Haft en stressig dag på jobbet...Pust mycket att göra...

Men väl hemma blev det lasange med broccoli i...med grön sallad  MUMMMMMSS!!

ME LIKE!!


Nu ska vi spela memory Jag å mea...ROLIGT!!!


Höres en annan dag....

Av whywishforless - 3 maj 2011 18:34

Idag har klockan gått allt för fort....känns som ja inte hunnit med någe även om ajg gjort aldeles för mycket...


Helt slut... Pust.. Nu mys i soffan med dottern...

Av whywishforless - 1 maj 2011 19:59

Trots en hemsk hemsk dag, så vill jag lägga ut denna...


ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA KVINNORS SVENSKA:

Ja...............................................N
ej
Nej.............................................Ja

Kanske.......................................Nej
Vi behöver.................................Jag vill ha
Vi måste prata............................Du är i trubbel
Visst, gör så...............................Det är bäst att du låter bli
Gör som du vill............................Du kommer att få betala för det här senare
Jag är inte upprörd.....................Såklart jag är upprörd, din idiot!
Du är uppmärksam ikväll.............Tänker du bara på sex?


ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA MÄNS SVENSKA:

Jag är hungrig..........................................J
ag är hungrig
Jag är trött.............................................
...Jag är trött
Jag är sömnig..........................................Ja
g är sömnig
Snygg klänning.........................................S
nygg urringning!
Jag älskar dig...........................................Jag vill ha sex nu
Jag har tråkigt..........................................V
ill du ha sex?
Ska vi dansa?..........................................Jag vill ha sex med dig.
Kan jag ringa dig nån gång?....................Jag vill ha sex med dig.
Ska vi gå på bio?.....................................Jag vill ha sex med dig.
Får jag bjuda dig på middag?...................Jag vill ha sex med dig.
Dom skorna passar inte klänningen.........Jag är bög

Ovido - Quiz & Flashcards