Alla inlägg under mars 2011

Av whywishforless - 29 mars 2011 17:41

Hela dagen har jag haft huvudvärk...riktigt spänningshuvudvärk...Väldigt jobbigt...


I morse var det riktigt kämpigt att komma upp ur sängen.....stängde av larmet många ggr...


Usch usch...


Inge kul...har nu spelat en stund med dotter, å pysslat en stund....ska sätta fart med lite tvätt, å damsuga lite kanske...


Sen är det badning...Iallefall för mig..ska lägga mig ett varmt bad med lite tända ljus å hoppas att huvudvärken släpper....





Av whywishforless - 28 mars 2011 18:52

Ja...förra måndagen påbörjades lek och plast för tösen... Å idag var det dags igen...Hon älskar verkligen att åka å bada... Denna gång så passade jag på att simma lite...vilket var väldigt väldigt skönt... Efter hennes lektion så lekte vi en stund i både stora och lilla bassängen...och hade det riktigt roligt!!


Nu ligger en trött tjej i soffan som snart ska lägga sig...


Själv sitter jag här vid datorn med en stor kopp thé...å luskar runt lite överallt...



Många möten på jobbet nu...man tycker ju att man har en slapp arbetsdag när man har massa möten men shit vad det tar musten ur en! Phu!!!


I morgon skall jag och Mea till Annelie och umgås med kidsen.... Ska bli trevligt...

Men nu...ja nu ska ja göra min dotter sällskap i soffan å

MYYYYSSSSAAAA Lite...   

Av whywishforless - 24 mars 2011 19:01

Ja nu var det ett bra tag sedan jag skrev någe här....

Mycket har hunnit hända...förra veckan bodde jag och Mea hos våran Kära Camilla...Hon och ett gäng var på semester...så vi var med hästarna...å hade det mysigt... Mattias deras kompis var boende där oxå som en extra hjälpande hand,..men han jobbade så mycket så han såg man sällan...


Annars händer det inte allt för mycket....jobb å jobb å mys å mys med dottern...


Idag har vi gjort Ungsbakad fisk ris å Citron/dill sås..MUMS...Mea hade hand om såsen å riset...å de gjorde hon kanon bra! :D


Nu har totte tjejen somnat i soffan...snart dax att lägga henne i sängen så en annan får en stund framför tv:n .....


Har en väninna som snart skall föda...å ja längtar tills hon kommer hem med en lite nykläckt skapelse... Moderskänslorna om att skaffa barn ökar ju igen...Men nä ska vänta ett tag till jag är ju bara 26år jag har många år kvar innan jag torkar i hopp hehe...


Måste även berätta att Camillas får har fått tvillingar...SÅÅÅÅÅÅÅÅ goa!!! I morgon får vi ta en tripp dit och hälsa på nykomlingarna...Sen har även Camilla blivit moster...eller Tant som ja säger...då hennes syster fått en lite pojke... Å den vill vi ju oxå träffa....får se när det blir..


Nä ha det gött nu allisammans för de har jag... En kopp thé å ett "bra" tv program så är min kväll gjord!! (allt annat e ju redan färdigt...tvätt disk städ ja allti :P)

Av whywishforless - 9 mars 2011 17:40

Har precis ätit hemmagjord pyttipanna med dottern....mumma, dottern fixadet lite korv och potatis som vi hade i bland annat!

Det är så kul när hon vill hjälpa till med maten...!! Hon är så duktig...


Nu sitter jag med en kopp thé och skall snart sätta mig med dottern å spela lite...har ett alfabet spel som hon tycker är skit roligt!! Å även jag... hihi...


Nu när de blir ljusare och ljusare tidigare och tidigare...så har min underbara tös börjat komma in och mysa på morgon kvisten...Hon har ju mindre varma fötter som hon gärna lägger upp på mig så man själv vaknar till ordentligt hehe... Men det är SÅÅ Underbart!!!!!

Av whywishforless - 6 mars 2011 18:56

Sitter nu i soffan med min underbara dotter!!! Vi har precis ätit spagetti och köttfärsås och hunnit kolla på Monsters INC...jag kollade första gången på den när jag gick på gymnasiumet....när jag var barnvakt....

De var mycket som ja inte kom ihåg i filmen....men den var lika bra endå... :D


Nu sitter vi här och dottern har fått en Glass i strut medn chokladsås...Mums tycker hon...


Snart ska Donnan lägga sig och ja sätta fart med tvätten bland annat, tvättar dotterns jacka...den var så skitigt så att den gick av sig själv...



Av whywishforless - 3 mars 2011 21:37

Japp då blev det övertid idag igen...men va fasiken...de gör inget denna vecka...dottern är hos sin far, så jag har valet, sitta hemma å glo på tv...eller åka till vänner...eller tjäna lite extra kroner...så just nu väljer jag extra kronor...



Precis färdig med Thé MUMS!! Så snart är det hopp i säng...ska bara först...finns en del sådan..som måste göras för att hålla i gång huset oxå...


Nä hörs när vi ses...

Av whywishforless - 2 mars 2011 19:37

Denna vecka har det blivit mycket övertid....även idag..men idag var det en roligare dag på jobbet än vanligt...vi hade först möte hela förmiddagen, sen smörgåstårta och vanlig tårta...för att fira en kollega som fyllde år samt avtackning av en annan kollega som valt att börja jobba på ett nytt jobb...sen möte igen...så för att hinna med allt som man igentligen gör en vanligen dag, så blev det övertid idag igen...Men de kvittar för tillfället....Dottern är hos sin far så jag kan passa på att jobba över....


Nu hemma...har eldat lite skit....lagat Raggmunkar med bacon och sylt...MUMMA!!


Nu är det slappa framför tv:n....för att sedan sovaaaaaaa




Ovido - Quiz & Flashcards