Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

Trots en hemsk dag så vill jag lägga ut denna..

Av whywishforless - 1 maj 2011 19:59

Trots en hemsk hemsk dag, så vill jag lägga ut denna...


ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA KVINNORS SVENSKA:

Ja...............................................N
ej
Nej.............................................Ja

Kanske.......................................Nej
Vi behöver.................................Jag vill ha
Vi måste prata............................Du är i trubbel
Visst, gör så...............................Det är bäst att du låter bli
Gör som du vill............................Du kommer att få betala för det här senare
Jag är inte upprörd.....................Såklart jag är upprörd, din idiot!
Du är uppmärksam ikväll.............Tänker du bara på sex?


ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA MÄNS SVENSKA:

Jag är hungrig..........................................J
ag är hungrig
Jag är trött.............................................
...Jag är trött
Jag är sömnig..........................................Ja
g är sömnig
Snygg klänning.........................................S
nygg urringning!
Jag älskar dig...........................................Jag vill ha sex nu
Jag har tråkigt..........................................V
ill du ha sex?
Ska vi dansa?..........................................Jag vill ha sex med dig.
Kan jag ringa dig nån gång?....................Jag vill ha sex med dig.
Ska vi gå på bio?.....................................Jag vill ha sex med dig.
Får jag bjuda dig på middag?...................Jag vill ha sex med dig.
Dom skorna passar inte klänningen.........Jag är bög

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av whywishforless - 11 januari 2016 14:03

Woopa tiden går!   Har haft fullt upp med livet och glömt å blogga!   Livet rullar på på bästa sätt! 💖    Familjen har utökats både på höjden å tvären ;)   Får ta å skärpa mig med allt detta å verkligen blogga lite MER. .. blo...

Av whywishforless - 15 januari 2013 20:45

    Mamma blev nyfriserad :)   Fin Fina julgranen :)       Kvalitetstid :)     Titta vad ja gillar å göra :)     Lite foton när vi e ute å rider... men även när ja tränar MU med paraplyet....å ni ser ju hur hon reagerar :...

Av whywishforless - 15 januari 2013 20:09

Det grejas å haaaas :) Snart blir det mesta fä'rdigt ska bli SÅÅÅ skönt! :)   Ja vintern håller i sig, vilket vi älskar :) Det är Pulka åkning högt å lågt :) Markus å Mea har byggt en snökoja å en STOR snögubbe som dem sprej målat på med ett Leen...

Av whywishforless - 25 oktober 2012 21:12

Lite Mera bilder! Orkar inte skriva så mycket men här kommer lite bilder om vad vi håller på med :P               ...

Av whywishforless - 20 september 2012 15:31

Lite bilder å så! :) Glada syskon :)                                                           
   Mea på ridskolan :)                                                    Randiga fötter tåflörtar (Mea & Vegas)                           Mer sys...

Ovido - Quiz & Flashcards