Alla inlägg under februari 2011

Av whywishforless - 4 februari 2011 17:07

Totte tjejen är hemma igen....Glädjen är stor!!


Hon sitter här brevid och snurrar å snurrar runt på en dator stol....Vissa barn kan underhålla sig själva....i morgon blir de roligheter!! Vi längtar nog lika mycket båda själva....hihihi....


Nu ska de mysas innan maten skall göras.....

Av whywishforless - 1 februari 2011 20:12

I lördags åkte vi ju till sthlm, å spenderade helgen med mina föräldrar...


Åkte hem sent igår...Mea sov hela resan....snarkade i bilen   



Idag fick jag besök på jobbet, Mea kom och hjälpte till....mest satt hon med olika stämplar å stämplade på diversepapper...å målade med överstrykningspennor...hon hade riktigt roligt....


Nu e jag trött så ja ska nog ta å lägga mig tidigt idag...har ont i min tand oxå...

var hos tandläkaren två dagar i rad, fått diverse piller...tydligen e tanden nästan dö...men lite känsel har jag kvar..så håll tummarna för att jag slipper rotfylla den...

Har fått en inflammation i den efter en armbåge som varit i närkontakt....

Ovido - Quiz & Flashcards