Alla inlägg den 30 april 2011

Av whywishforless - 30 april 2011 22:26

   


Vid Valborgs elden.... Ett måste när man har barn...Energin var inte på direkt topp


 


Mea fotade elden...nu blev den dock liggandes men endå...     

Mea har fått en ny Kepa.... Som hon själv har valt...

  
Tror ni hon gillar den eller   
 
  

Kul man kan ha med en hink med vatten i den gassande solen hihih

   



Mea gillar traktorerna även om dem är stora å Sketna å rostiga... hehe  
   

Mea har fått tag på min mobil igen Söt tjejen..


Sola sola sola sola... Me like it!
    


Två utslagna personer som vilar efter dagens vårbruk
    Mea har snott mobilen igen å fotar :D      

Av whywishforless - 30 april 2011 09:44

Jag blir lika tokig som en psyk patient på kärnsjukhuset...jag har hela natten bråkat med en ung läkare som tyckte annat än vad jag tyckte....


Å andra sidan så sprang han inne hos mig hela natten å dagen så han var nog ganska orolig.....vilket jag oxå är...


Inge kul...


För er som inte fattat, jag har besvär med magen just nu....visa infektion på prover, och smärtar lite överallt...så sitter nu med 3 st dropp.. Uscha mig...

Ovido - Quiz & Flashcards