Alla inlägg den 13 juni 2011

Av whywishforless - 13 juni 2011 20:41

Här kommer lite bilder....från Markus Kamera....


Han gör sig bra på foto....Min granne Markus..!

 

Hur i hela världen kunde ja missa att han fotade???!!  Trodde inte ja fastna på kort men tydligen gör jag väl det...

 

Titta Mamma jag är Ståltjejen Hahaha

         

Lady gör Smileysar  hihihi

  

Nu var han snabb med kameran... Jädra filur   

 

Markus fotar Mig å Mea...vilket ja inte ser...tjihi... Men nu ser man verkligen att ja måste färga håret... Suck...kanske i morrn då eller någe..
 


 

Av whywishforless - 13 juni 2011 20:08

Ja e dag som denna då händer det inget speciellt.......


Får väl bjuda på lite kort   


Min totte tjej Mea....

 
Jag som solar efter att ha badat en sväng.....

 

Hos Jenny på grillning med grannarna...riktigt trevligt gäng...   
 

Kommer lite mera bilder snart...när Markus kommit hit med kamera....

Ovido - Quiz & Flashcards