Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Två steg framåt å ett tillbaka....

Av whywishforless - 7 april 2011 21:39

Två steg framåt å ett tillbaka! Men som min Underbara farmor alltid sa... Huvudsaken är ju att det går framåt lite mer än bakåt   


Ja du farmor, det går inte en dag utan att ja tänker på dig... Snart blir det Pannkakor och Plättar som skall dukas upp med    


Idag har det varit utbyte av soffor....Resultatet kommer senare...



Hade även besök av min underbara goa dotter på jobbet i eftermiddag, hon tittade på lite filmer i Jour rummet, och sprang runt å fotade Åklagarna när de jobbade, Hon trodde ju självklart att hon var HELT osynlig  hihi   

Hon hjälpte mig med lite arbetsuppgifter....ni vet här kör vi Barnarbete på hög nivå... (hoppas ni läser med ironi i texten hihi)


I morgon är det sista dagen för denna vecka...å Nästa vecka så börjar nu med nya saker...men mer om det en helt annan dag än denna...


Nu ska ja gå å lägga mig å SOVA!! Känns som att sängen där nere börjar skrika mer å mer å mer efter mig, eller är det jag som skriker på den? Aja de återstår å se!! Lovar att rapportera när jag vet mer...men å andra sidan hur skall ja ta reda på om det är sängen som skriker efter mig eller jag efter sängen, båda blir väl tysta när man väl ligger där? Hmm tål att funderas på   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av whywishforless - 11 januari 2016 14:03

Woopa tiden går!   Har haft fullt upp med livet och glömt å blogga!   Livet rullar på på bästa sätt! 💖    Familjen har utökats både på höjden å tvären ;)   Får ta å skärpa mig med allt detta å verkligen blogga lite MER. .. blo...

Av whywishforless - 15 januari 2013 20:45

    Mamma blev nyfriserad :)   Fin Fina julgranen :)       Kvalitetstid :)     Titta vad ja gillar å göra :)     Lite foton när vi e ute å rider... men även när ja tränar MU med paraplyet....å ni ser ju hur hon reagerar :...

Av whywishforless - 15 januari 2013 20:09

Det grejas å haaaas :) Snart blir det mesta fä'rdigt ska bli SÅÅÅ skönt! :)   Ja vintern håller i sig, vilket vi älskar :) Det är Pulka åkning högt å lågt :) Markus å Mea har byggt en snökoja å en STOR snögubbe som dem sprej målat på med ett Leen...

Av whywishforless - 25 oktober 2012 21:12

Lite Mera bilder! Orkar inte skriva så mycket men här kommer lite bilder om vad vi håller på med :P               ...

Av whywishforless - 20 september 2012 15:31

Lite bilder å så! :) Glada syskon :)                                                           
   Mea på ridskolan :)                                                    Randiga fötter tåflörtar (Mea & Vegas)                           Mer sys...

Ovido - Quiz & Flashcards