Direktlänk till inlägg 27 april 2011

I mörkret har nu ljuset kommit fram...

Av whywishforless - 27 april 2011 17:35

För er som inte vet eller helt enkelt inte bryr er...så har jag och Mea flyttat till en lägenhet i Hjo kommun, Mea har bytt förskola...O verkligen STORMTRIVS!!! funderar nu på varför hon inte bytte tidigare...för detta är verkligen ett kanon dagis...


Vi har fått en 3:a...som är super go å mysig, men gräsmatta på fram och baksida....Så vi kan väl avrunda med att vi STORMTRIVS!!!!!  hihi


I påsk var Moster Michau, Mormor Fia och Morfar Eilert på besök...dem på torsdagen å åkte hem på lördag eftermiddag....vi hann med mycket...det blev en hel dag på Ullared....Å jag hittade en SKIT FUL SNYGG tjocktröja...(kolla facebook bilder så ser ni vilken det är...den är Turkos med Skrick rosa... SÅÅ LÄCKER!!!!)  Hittade Jeans för 29.95 kr....Inte dåligt...Mea fick massa nya kläder och sen var det inhandling till lägenheten... allt är inköpt och klart å vi bara lever livet just nu å mår bra!!


Nu sitter jag med mitt mobila internet...som ÄNTLIGEN har kommit...Har väntat länge tycker jag...men ja har klarat mig utan internet länge...så de e ingen fara...

Ikväll uppdatering med en drös med bilder.... Tjihi....


Hat gött gott folk...för det har jag det...!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av whywishforless - 11 januari 2016 14:03

Woopa tiden går!   Har haft fullt upp med livet och glömt å blogga!   Livet rullar på på bästa sätt! 💖    Familjen har utökats både på höjden å tvären ;)   Får ta å skärpa mig med allt detta å verkligen blogga lite MER. .. blo...

Av whywishforless - 15 januari 2013 20:45

    Mamma blev nyfriserad :)   Fin Fina julgranen :)       Kvalitetstid :)     Titta vad ja gillar å göra :)     Lite foton när vi e ute å rider... men även när ja tränar MU med paraplyet....å ni ser ju hur hon reagerar :...

Av whywishforless - 15 januari 2013 20:09

Det grejas å haaaas :) Snart blir det mesta fä'rdigt ska bli SÅÅÅ skönt! :)   Ja vintern håller i sig, vilket vi älskar :) Det är Pulka åkning högt å lågt :) Markus å Mea har byggt en snökoja å en STOR snögubbe som dem sprej målat på med ett Leen...

Av whywishforless - 25 oktober 2012 21:12

Lite Mera bilder! Orkar inte skriva så mycket men här kommer lite bilder om vad vi håller på med :P               ...

Av whywishforless - 20 september 2012 15:31

Lite bilder å så! :) Glada syskon :)                                                           
   Mea på ridskolan :)                                                    Randiga fötter tåflörtar (Mea & Vegas)                           Mer sys...

Ovido - Quiz & Flashcards